[LUGOS] [Fwd: Re: [USERS-SLOOO] [Fwd: OOo Basic]]

Robert Ludvik r at aufbix.org
Fri Jan 5 17:55:18 CET 2007

Evo, Miha, če kaj pomaga.

-------- Izvirno sporočilo --------
Zadeva: Re: [USERS-SLOOO] [Fwd: OOo Basic]
Datum: Fri, 05 Jan 2007 17:15:51 +0100
Od: Vito Smolej <smolejv na gmx.net>
Za: users na sl.openoffice.org
Sklici: <459E5EFD.6080909 na aufbix.org>

Absolutely YES...

Mislil sem prevesti serijo clankov iz Ct, tu je URL za software,ki z
njimi pride

http://www.heise.de/ct/06/20/links/192.shtml

Primer (vse se po nemsko)

Sub Main

   dim ObjDokument as object
   ObjDokument = GlobalScope.ThisComponent ' set SUN ne pozna, ceprav
   gre za ciste pointerje!!

   dim objText as object
   ObjText = ObjDokument.Text

   dim ObjOdstavki as object