[LUGOS] OOo Basic

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Fri Jan 5 15:23:05 CET 2007

Hojla!

A se je kdo kaj več ukvarjal z OOo Basicom (ali pa programiranjem in
procesiranjem preko UNO povezave)?

Zanima me predvsem ena svar: Ali je OOo Basic oz. UNO sploh sposoben
videti dokument kot posamezne odstavke, sectione, headinge itd...? Iz
vsega, kar sem prebral, se mi zdi, da zadeve delajo na povsem drugem
nivoju. Neko dispečanje ukazov sem in tja... nastavljanje lastnosti...
A uporabnega se pa ne da nič?

Zelo bi me razveselil kakšen:
foreach paragraph in ThisComponent.TextDocument.Paragraphs()
    <neki>
next

Ali kaj podobnega... A si spet preveč domišljam?

Lep dan in srečno, M.