[LUGOS] spam problem

aljosa.spanger at siol.net aljosa.spanger at siol.net
Thu Jan 4 17:24:13 CET 2007

Zivijo,

V podjetju imajo server (fedora core 2), ki je hkrati mail (qmail + clamav + spamassassin + vpopmail), ftp(vsftpd) server in gateway.

Večkrat postanejo spam providerji.(iz njihove firme se posilja spam - nevede)

Zadevo sem zacel resevati tako, da sem najprej server po 2 letih nadgradil na najnovejse pakete preko yum-a. Na klientih (windows 98, 2000, XP) pa odstranjevati zacasne datoteke, adawar-e, spywar-e.

Sedaj malo kontroliram promet s pomocjo orodja iptraf.

Zanima me kaj mi se priporocate narediti na serverju (mogoce proxy,...)

Hvala ze vnaprej.

LP

--
Aljosa Spanger