[LUGOS] ClamAV in Qmail tezave pri posiljanju poste

jest at softraja.com jest at softraja.com
Wed Jan 3 12:51:36 CET 2007

Sicer ne vem, če ima to vezo s tabo, ampak tale ver. 88.7 ima težave
pri pošiljanju .zip rar datotek. Verjetno je bug, ker se obilo
uporabnikov clam-ava pritožuje.
Poizkusi narediti downgrade na ver. 0.88.6
oz. jaz sem naredil naslednje:

 perl -MCPAN -eshell

potem pa:

force install Mail::ClamAV

pa restart clam-ava ter Mailscanerja

pa zaenkrat sprejemam zopet stisnjene datoteke :)))

lp