[LUGOS] net

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Feb 22 00:13:00 CET 2007

Malo z zamudo pa vendar.

Tale tvoj stric admin je ali rahel paranoik ali prekleto dober
razvijalec - vsaj tako meni sam. Če ima tako prekleto dober fw kot sam
meni, naj ga da na svetlo in še zasluži. Pa pustimo ga naj uživa in igra
pasjanso na serverju. ;)
On verjetno že na svojem firewallu blokira IP+port+protokol, ti pa
zavoljo svojega firewalla (ki ga tudi imaš vklopljenega) zato vidiš
dosti manj. To je bistvo problema.  Ping pa lahko ne dela tudi zato ker
je bil nekdo hiperpameten in ga je onemogočil.

lp, Jože

Gupy the Fish pravi: