[LUGOS] net

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Feb 20 10:59:31 CET 2007

Quoting Iztok Umek <iztok at si-con.com>:

> Glej, ce je ena port zaklenjen na eno hitrost, drugi pa na drugo (ali
> auto-neg), potem se kaj lahko zgodi, da imas probleme ze na L2. Ne gre
> toliko na katero hitrost si zaklenjen, pac pa za to, da na obeh straneh
> ni enako in dozivljas izgubo paketov in retransmite. To pa lahko pomeni
> hudo degradacijo performance do meje, ko prakticno sploh ni uporabna.

Ja, vse lepo in prav, &#269;e se ne bi dogajalo to, da pakete vedno
izgubljaš ko
dostopaš do a.com, ko pa dostopaš do b.net je pa vse OK. Zdaj ali sem
jaz bukov
ali je pa tukaj en "void" oziroma "merger" med layer-ji?

Torej a.com ne dela, b.net dela. Ce admin odpre firewall, dela tudi
a.com. Kje v
tem primeru po tvoje nastopa layer 3?

lp,B