[LUGOS] net

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Fri Feb 16 08:48:22 CET 2007

Z laptopom (fc 5) sem prikljucen v lokalno omrezje s kakimi 200
uporabniki in imam edini naslednji problem s povezavo na net:
ce bootam kernel .16 dela net normalno; vendar pa mam neko programje
vezano na kernel 17, tam so tezave.
Poveze se, potem pa lahko dostopa samo nekatere strani (npr. google
dela, yahoo ne, od slovenskih sem zaenkrat ugotovil da dela samo
obala.net). Tudi ce vpisem samo ipje strani ne deluje, ostali
racunalniki z istimi dns
konfiguracijami delajo bp, kot tudi moj v kernlu 16.
Odsel sem do admina, ki pravi, da firewall ne omogoca ipv6. Vzpostavil
sem povezavo brez enablane ipv6 konfiguracije, pa ni razlike. Pol sem ga
po 15 min uspel prepricat, naj vgasne svoj firewal samo za testing, in
takrat potegne skoz vse, ne samo dolocenih strani. Seveda ni hotel
pustiti izkljucenega :)
Pravi, da je problem pri meni, glede na to, da pri ostalih 200 masinah
ni tezav.

Ima kdo kako idejo?