[LUGOS] Kako dati vse uporabnike v skupino?

Valentin Korenjak valentin.korenjak at email.si
Thu Feb 8 18:40:52 CET 2007

Živjo,

On 2/7/07, Matjaz Kljun <matjaz.kljun at pef.upr.si> wrote:
> Na UP PEF imamo dve računalniški predavalnici, ki se avtenticirata iz LDAP
> imenika. Problem imajo seveda vsi uporabniki, ki želijo uporabljati CD-ROM,
> disketo, USB ključek, zvok, .... ker jih ni v naslednjih skupinah:

Mogoče pa bi raje razmišljali obratno. Pri RedHat-u sem opazil, da se
ob konzolnem loginu spremeni lastništvo omenjenih naprav in pravice na
prijavljenega uporabnika.
Seveda je potem potrebno paziti na uporabniško sejo ipd... Vendar kot
izgleda zadeva v redu deluje.

Zanimivo, Ubuntu (in verjetno Debian) pa tega ne počne. So le grupe in
privilegiji uporabnikov.

lp,
Tine