[LUGOS] share

Gregor Marinič gregor.marinic at gmail.com
Tue Feb 6 17:02:01 CET 2007

Pozdravljeni

Zanima me kako se v linuxu nastavi share, tako da ga vidijo tudi win
uporabniki.
Do sedaj sem instaliral sambo in dal pod share folder na katerem imajo vsi
vse pravice R+W.
Računalniki se med sabo vidijo  so v isti grupi.
Share deluje na PCjih na katerih je naložem linux brez težav.
WIN uporabniki sicer vidijo Linux PC, vendar pri poskusu "prijave" je
potrebno vpisati geslo, ne glede ali je geslo pravilno zadeva ne deluje.
Iz linux PCja vidim share, ki so pod WIN in do njih lahko dostopam, obratno
žal ne gre.

--
Pozdrav
Gregor Marinič - KULI