[LUGOS] bash: branje iz datoteke

Miran Miran at gmx.net
Mon Dec 24 14:15:54 CET 2007

Hej,

pišem bash skripto, ki mi zmeraj, ko dobi nove zapise v datoteko te
procesira.
Stari zapisi ostanejo v datoteki, novih je pa zmeraj za 64 vrstic.

Do težave pride takrat kadar moja skripta želi dostopat do datoteke
ravno takrat,
ko drug program piše podatke v to datoteko.

Zaenkrat imam v bash skripti narejeno tako:
if [ -N input file ]   -> datoteka je bila spremenjena -> procesiraj zapise
sam ne deluje ravno idealno.

Vprašanje: bi se dalo kako ugotoviti, da trenutno nek program piše v
datoteko in bi jo
pustil pri miru, dokler ne konča z pisanjem?

LP,
       Miran