[LUGOS] Pingo je mrtev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Dec 21 20:37:31 CET 2007

Pa niso. Mislim na http://www.pingo.org/. 21.12.2007 ob 20:30.

> O morebitnih preostalih napakah pa lahko porocate na ta seznam.
>
> Lep pozdrav,
> Ales

Da pa ne bom samo težil, pošiljam vsem bralcem te mailing liste veliko
porcijo veselo iskrivih božičnih želja, pa še novoletnih zvrhan koš za
povrh. Veliko zdravja v novem letu želim vam, pa tudi vašim računalnikom.
Programerskemu delu občinstva pa želim dovolj velike sklade in čim manj
exception errorjev.

                 Poni