[LUGOS] Linux in 802.1q (VLAN)

Rok Potočnik r at rula.net
Wed Dec 19 14:04:21 CET 2007

Rok Potočnik wrote:

> Ja... nic ne recem... sam problem se pojavlja drugje...
> v sami logiki vlanov. Switch sam ne zna tagirat paketov k pridejo od
> odjemalcev...
> Ko posljem jaz iz serverja ping na eno masino, recimo
>
> iz 192.168.13.1 na 192.168.13.2
> se le-ta poslje na vlan id 13 (ker mam tak porihtano)
> ko pa pride reply (oz. se zaplete ze pri arp), pa prleti nazaj untagged
> paketek. le-tega pa ne dobim na eth0.13 ampak kr direkt na eth0.

Nerad odgovarjam na svoje vprasanje.. ampak... a bi se tega problema
resil, ce bi na glavnem routerju pobridgal vse te vlane skupaj, pol pa z
ebtables preprecil prehod med vlani za kliente in omogocil prehod za
serverje. raje vprasam, kot pa da grem izumljat toplo vodo, ki bo na
koncu postala hladen tus...

--
LP, Rok