[LUGOS] projektno delo

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Mon Dec 17 17:53:34 CET 2007

Zdravo,

iščem spletno orientirano orodje za podporo projektnemu delu. Rad bi dobil
nekaj v smislu: kreiram projekt, kreiram skupino uporabnikov, določim vodjo,
ta pa naprej določi elemente spletišča (koledar, dokumenti, opravila,
forumi, chat, galerija, wiki, spletne strani) in pravice posameznih
uporabnikov nad tem ter objavljanje vsebin.

A obstaja kaj na področju open source programja. Testiral sem razne
groupware-je pa zadeve niso primerne saj so zadeve takoj govorijo o
koledarjih, dogodkih in ne najprej o projektu in pravicah posameznika na
projektu. Želim imeti tudi vse na eni strani in ne na deset zavihkih.

V zadnjem času veliko govorite o Plone-ju. Bi mogoče bilo to primerno?
Zahteva mi je tudi integracija z LDAP-om

hvala za ideje in lp

--
Janko Harej
TŠC Nova Gorica