[LUGOS] VMWARE routing

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Aug 27 20:40:29 CEST 2007

re

On Mon, 2007-08-27 at 16:17 +0200, Marko Mernik wrote:
> Zadevca lepo špila če je vse na istem subnetu v mojem primeru pa zau
> ne:S Prosil bi nekoga, ki ima kaksno konkretno idejo glede tega
> problema, da jo seveda napiše.

zdaj ne vem kater vmware imas, ker mislim, da na vmware workstation
razlicici nimas kaj veliko moznosti kar se routinga tice, vsaj kolikor
sem se jaz igral, hkrati pa sem tudi takrat naletel na verzijo vmware
(mislim da 5.1.x ali 5.2.x), za katero je bilo celo znano da te zadeve
ne delujejo. Jaz sem sicer hotel imeti se toliko bolj specificen
problem, ker sem hotel, da se host obnasa kot router za razlicne
subnete, ki tecejo znotraj.

.. potem ne vem, ali je to bilo odpravljeno/popravljeno. Ampak vmware
server/esx dela bp.

lp,
 Andraz

--