[LUGOS] Čudne reči se dogajajo pri tiskanju

Ales kavka14 at gmail.com
Thu Aug 23 08:53:19 CEST 2007

Že dolgo, dolgo uporabljam CUPS za priklop tiskalnika na strežniku, do
katerega dostopajo WINXP mašince (do sedaj nisem imel nobenih težav).
Tiskalnik, ki ga uporabljam je HPDeskJet895Cxi. Nekaj dni nazaj pa se je
zgodila čudna reč. Ko daš ukaz za tiskanje se tiskalnik lepo zbudi kot
običajno potem pa zelo na hitro potegne list noter in se ustavi. Seveda
ne izpiše nič. Omenjeni tiskalnik priklopim direlktno na WINXP in zadeva
deluje brez težav. BTW: Prilopljen preko USB.

Probal sem ponovno namestiti tiskalnik v CUPS a to je pomagalo za
karatek čas. Sedaj se dogaja sledeče, da pri izpisu prvega dokumenta mu
še uspe natisniti, pri drugem pa se zgodi isto kot sem prej opisal.

dmesg mi vrača naslednje (žal tega ne razumem)
=================================
/usb 5-1: new full speed USB device using uhci_hcd and address 21
drivers/usb/class/usblp.c: Disabling reads from problem bidirectional
printer on usblp0
drivers/usb/class/usblp.c: usblp0: USB Unidirectional printer dev 21 if
0 alt 1 proto 2 vid 0x03F0 pid 0x0004
SMB connection re-established (-5)
drivers/usb/class/usblp.c: usblp0: error -115 writing to printer
usb 5-1: USB disconnect, address 21
drivers/usb/class/usblp.c: usblp0: removed
/
Kaj bi lahko bilo? Al je crknu USB?

BTW: V logu so podobne stvari zapisane le v malo drugačni obliki

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)