[LUGOS] Videnje Lugosa

polz polz at aufbix.org
Thu Aug 16 20:06:44 CEST 2007

On Thursday 16 August 2007 10:26:22 PChot wrote:
> Zdravo,
>
> Sama organiziranst Lugosa trenutno sloni na peščici ljudi, ki pa ne
> utegnejo si vzeti dovolj časa za Lugos, kar čisto razumem.
Mar to pomeni, da boš začel aktivno agitirati med ljudmi, ki nimajo v društvu
nobene funkcije ? Jupiiii ! :)
> Takole si pa predstavljam rešitev iz krize. V prvi fazi je potrebno dobiti
> nekaj ljudi, ...
Super. To pomeni, da te ljudi poznaš in jih boš za delo motiviral.
Vsi skupaj se veselimo ponovnega rojstva in rasti preljubljenega društva.

> Tkole toliko zaenkrat o mojih idejah. Pričakujem da me boste fino
> popljuvali kaj se grem, amapak tudi take stvari so potrebne za napredek.
Nameni so že dobri, ideje, kaj naj bi se storilo, tudi. Sedaj moraš to samo še
izpeljati.

Še moje pripombe glede društva in aktivnosti v njem:
Mulci, kakršen sem bil sam, ko sem prilezel v društvo, se danes zbirajo okrog
SloTecha. Ker je dostop do interneta cenen, raje cele dneve iščejo rešitve
svojih težav na googlu, kot da bi pošiljali maile na nekakšne mailing liste.

Morda bi pomagalo, če bi Lugos postal neke vrste podporna skupina za ljudi, ki
bi po sloveniji radi spravili v življenje prostore, podobne KiberPipi ali
nazaj oživili Kiblo - torej skupnost ljudi, ki imajo radi računalnike in
prosto programje. Podmladku bi lahko ponudili predvsem pomoč izkušenih pri
prijavah na razne razpise; kot reklamni oddelek bi uporabili tiste učitelje,
ki vsaj simpatizirajo s projektom Oko - ti naj učencem povedo, da lahko na
naši spletni strani najdejo podatke, ki bi jim pomagali pri prijavljanju na
razpise in podobno.

Seveda pa mora nekdo tovrstne podatke nametati na stran. Sam se zaenkrat nanjo
komajda prijavim. Nato je treba zbrati podatke o tem, kaj se dogaja v
društvu. Lahko bi se za začetek dogovorili, da mora vsak, ki se prek društva
prijavi na kak razpis, o svojem delu napisati vsaj 1 stavek / teden.

Poleg tega je treba pridnim dat majice. Pa sendvice.