[LUGOS] Program kot daemon

Bojan naboj at gmx.net
Mon Aug 13 23:38:50 CEST 2007

Ratko je napisal(a):
> Živjo,
>
> imam en program ki v zanki čaka na input in za vsak input vrne output.
>
> Ali obstaja kak program / način / wrapper, da bi ta program bil dostopen vsem
> kot service? da se ne bi vsakič nalagal, ampak da bi "nekje" čakal v
> pripravljenosti.

Obstajajo wrapperji, ki čakajo na nekem portu in ko pride zahteva za
connection zaženejo tvoj program, ki mora znati delati samo s stdin in
stdout npr.:
http://www.voicenet.com/~mortis/projects/tcp_server/tcp_server.html
http://cr.yp.to/ucspi-tcp.html

Slabost tega je, da se za vsak connection tvoj program posebej zažene.
Če hočeš imeti program le enkrat v spominu, se boš moral lotiti pisati
tcp server. Pa sploh ni takšen bav-bav.
Vprašaj strica googla (linux socket server programing )

lp
Bojan