[LUGOS] idealen vpn router

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon Aug 13 20:25:43 CEST 2007

Koliko tunelov oz. koliko prometa pa misliš spraviti čet ruter?
Če nimaš prevelikih zahtev, lahko poizkusiš z linksys wrt54g (cena okrog
70€) z naloženim openwrt ali dd-wrt.

Stvar ima pptp strežnik in odjemalca, ima tudi l2tp odjemalca, za
strežnik nisem prepričan. Drugače je gor tudi sshd, preko katerega se
tudi da (v skrajni sili) kaj stunelirat ...

LP, Rok