[LUGOS] Clarkconnect 4.0 in 2 statična ipja (PPPOE - Siol ADSL)

linux at mail386.com linux at mail386.com
Wed Aug 8 13:47:50 CEST 2007

Pozdrav

Od Telekoma imam dodeljena 2 statična ipja.  1 IP naslov dobim ko se povežem
na internet. Do sedaj sem imel Cicotov router,  katerega mi je konfiguriral
en kolega. Sedaj mi je ta router crknil zaradi udara strele. Sedaj sem se
odločil, da bi si rad zadevo konfiguriral na Clarkconnectu 4.  Vendar je en
problem. Sem čisti začetnik, kar se tiče linux. Zato prosim koga, da bi mi
svetoval kako pa kaj si konfiguriram zadevo.

Lp