[LUGOS] secure grub on ubuntu 7.04

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Aug 7 22:27:23 CEST 2007

Quoting aljosa.spanger at siol.net:

?

> Ali lahko menu.lst datoteko naredim read only?

To ti ne pomaga nic, ker vsak kdor pride do grub ukazne vrstice lahko nalozi
kateri koli kernel s katere koli particije. Naceloma si clovek lahko stoci
image kernela in initrd v svoj home direktorij in prek grub ukazne vrstice
pribrauza do njiju in ju tudi pozene s svojimi parametri.

> In kaksne so se druge opcije.

Skratka onemogocit moras grub edit opcijo in opcijo ukazne vrstice cene
nisi nic
naredil.

lp,B