[LUGOS] User-readable Apache logi

Jaka Jančar jaka at kubje.org
Sun Aug 5 16:59:46 CEST 2007

Zivjo,

kako bi lahko vsakemu userju dal dostop do Apachejevih logov za njegove
strani?

Trenutno so logi v
   /var/log/apache2/sites/<host>:<port>/
pri cemer se host in port nanasata na specificen VirtualHost. V vsakem
direktoriju so access.log, error.log in php.log.

Edini varen nacin, ki ga vidim, je, da direktorij za VirtualHost chownam
root:<usergroup> in chmoddam 750, pri cemer je usergroup uporabnikova
"lastna" skupina, kar pa mi ni najbolj vsec, ker potem potrebujem za
vsakega userja se grupo z enakim imenom.

Druga meni znana resitev je uporaba ACLjev, s katerimi pa nimam se
nobenih izkusenj.

Obstaja kaksen preprostejsi nacin?

lp,
  Jaka Jancar