[LUGOS] E-Uprava <rant>

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Aug 3 14:29:58 CEST 2007

Howdy!

Močno dvomim, da oni kekci sploh porajtajo, s kakšnimi brkljalniki jim
folk poizkuša priti gor. Veliko stvari se naredi in potem prikaže
novinarjem pač z uporabo de-facto standardne programske opreme v državni
upravi, ta pa se ve katera je.
Glede uporabnega dovoljenja: nazadnje so se hvalaili z nekimi
e-aplikacijami pred kakšnim mesecem in pri tem naštevali kaj vse stvar
kao obvlada. Potem pa se je dalo izvedeti, da je stvar namenjena samo
podjetnikom, da bo v resnici zalaufala s 1.9. in da bo polna
funkcionalnost ... pač enkrat.
Glede emajlijade Virantu: morda bi celo kaj zalegla. Vsekakor se pa meni
zdi Virant (kljub vsemu) še dokaj svetla izjema vladarjev zadnjih 10-15
let, saj je državno upravo že dodobra izboljšal in naredil ljudem
prijaznejšo. Kar sicer res ni težko, ker tak poden kot je bil pred njim
je že težko vzdrževati, ampak vseeno.

Kako je že bilo z Avgijem in njegovim hlevom?

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Executive ability is prominent in your make-up.