[LUGOS] E-Uprava <rant>

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Aug 3 14:15:00 CEST 2007

Hmm, ali imajo pri SRC-SI res tako nesposoben kader, da ne morejo hkrati
napisati zadeve, ki bi enako podprla vse drzavljane, ki uporabljajo racunalnik
in internet.

Primer je naravnost banalen, nekako v smislu... arhitekt naredi nacrt za novo
stavbo UE Ljubljana, kjer tocno predvidi tudi vse klancine in dvigala za
invalide. Potem pa pride izvajalec GP Majstor d.o.o. in zgradi stavbo brez
klancin in dvigal. Kako potem taksno poslopje sploh lahko dobi uporabno
dovoljenje?

S tem da v tem primeru je razmerje uporabnikov storitev invalid/valid nekje
1/1000, firefox/ie pa 1/1 in mi sploh ni jasno kako si lahko kaj takega
privoscijo...

Mogoce apel za vse, ki uporabljate non-ie brskalnike, da zacnete pisati <rant>
pisma direktno Gregorju Virantu.

lp,B