[LUGOS] SeaMonkey vs. FireFox & ThunderBird

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Aug 2 13:52:41 CEST 2007

Hoy-hoy

Saj verjetno zdajle ni nikogar doma, ker ste vsi na morju, ampak bom vseeno
vpra¹al. A je morda ¾e kdo kdaj testiral oba programa naenkrat? Namreè:

1. SeaMonkey

in

2. FireFox & ThunderBird

Bral sem, da je Seamonkey v bistvu paket, v katerem sta oba iz toèke 2 in morda
¹e kaj. Ampak morda je pa vseeno kje kak hec, zaradi katerega bi morda lahko
rekli, da ja naprimer paket dveh veliko bolj¹i od SeaMonkeya. Ali morda
obratno. Jaz uporabljam SeaMonkey. Iz neznanega razloga se mi zdi bolje imeti
vse internetne programe pod isto streho.

Prijetno èofotanje ¾elim in veselo surfanje

         Poni