[LUGOS] enostaven web versioning za dokumente

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Mon Apr 30 19:00:51 CEST 2007

Zdravo,

sam se pravkar igračkam z alfresco.com document management sistemom. Zadeva
je namenjena hrambi dokumentov, dokumenti so dostopni preko windows omrežne
soseščine, webdav ali spletnega vmesnika, verzioniranje vključiš za vsaki
dokument posebej, možno je komentiranje in definiranje toka dokumentov -
namestitev je enostavna. Zadeva je javanska.

lp

30.4.07 je Jure Pečar <pegasus na nerv.eu.org> napisal/-a:

> Hojla,
>
> iščem enostavno skriptovje za na web, ki bi počelo nekaj podobnega kot
> cvsweb, a na nivoju dokumenta. Konkretno, za neko reč se oblikuje
> pravilnik, pa rabim met pregledno prikazano trenutno aktualno verzijo,
> predlagane spremembe, sprejete spremembe in naslednjo aktualno verzijo s
> sprejetimi spremembami. Ni potrebe, da je multi-user, a ne škodi.
>
> Pozna kdo kaj takega? Na hitro nisem nič našel ... a sem morda iskal po
> napačnih ključnih besedah ...
>

> --
>
> Jure Pečar
> [...]

Janko Harej