[LUGOS] 1000 userjev

Gasper Koren skrat at owca.info
Tue Apr 17 21:16:34 CEST 2007

On Tue, 2007-04-17 at 20:46 +0200, Janko Harej wrote:
> Zdravo,
>
> imam ime, priimek, email naslov npr. 1000 uporabnikov
>
> rad bi jim generiral uporabniška imena izhajajoč iz imena in priimka
> in geslo (bazirano na uporabniškem imenu ali random)
>
> Ima kdo s tem kakšne izkušnje? Ne gre za sistemske uporabnike, temveč
> za uporabnike spletne aplikacije - verjetno to ni pomembno - rad bi
> txt (csv) datoteko z omenjenimi podatki.

Jaz sem taksne zadeve ponavadi pocel kar z OO Calcom...

Pomembna funkcija pri tem je predvsem CONCATENATE (lepljenje stringov) -
to uporabis recimo za generiranje uporabniskega imena v obliki
'imepriimek'. Za generiranje random gesel pa malo googlaj recimo 'excel
random password generator'... navodil za to je precej.

lp G.