[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] fentan home

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Apr 5 22:10:09 CEST 2007

Quoting Andraz Sraka <a at aufbix.org>:

> been there done that .. iscem se nekoga, ki bo rocno pregledal nekaj cez
> 30.000 datotek in jih probal preimenovati v nekaj smiselnega :)

Moja izkušnja je taka, da imam po enem letu se vedno nekje tisti lost+found
direktorij z 10k+ fajlov. Takrat sem jim z eno potezo dodal koncnice in jih
glede na tip strpal v podirektorije. Potem sem ene 200 najpomembnejsih (za
katere sem se spomnil) glede na tip tudi dejansko poiskal, ostale so
ostale tam
in cakajo, da jih enkrat pobrisem ;)

lp,B