[LUGOS] Spletne urice: ToboAds oglaševanje: vsebinsko, tekstovno in slovensko!

Andraž Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 2 10:19:33 CEST 2007


ToboAds je prva slovenska oglaševalska mreža, v kateri se oglasi samodejno prilagajajo vsebini. Tovrstni oglasi presegajo klasične prekinitvene oglaševalske prakse, saj vsebine ne prekinjajo, ampak jo dopolnjujejo. Po nekaj mesecih delovanja ToboAds zmore že pol milijona dnevnih prikazov.

Več o ToboAds in kontekstnem oglaševanju boste izvedeli na Spletnih
uricah v sredo, 4. aprila ob 19h v Kiberpipi. Predava Davor Strehar,
soustanovitelj Tobonet. Vabljeni!

Na predavanju bomo spoznali ta novodobni sistem in skušali odgovoriti na
vprašanja, kot so:

* Kakšni so trendi kontekstnega oglaševanja v svetu?
* Kako pokazati pravi oglas na pravem mestu pravemu uporabniku?
* Kakšna je arhitektura kontekstnega oglaševalskega sistema?
* Kakšne so vsakodnevne težave oglaševalske mreže ToboAds?
* Kako ustaviti nadebudne zaslužkarje, ki klikajo lastne oglase?
* Kako sploh preživeti ob konkurenci, kot je Google AdSense?

Več na:
http://www.kiberpipa.org/index.php?name=News&file=article&sid=804

http://www.toboads.si/

/////////////////////////////////////////////////////////

Kaj so Spletne urice?

Spletne urice so tedenska srečanja spletnih profesionalcev. Posamezniki
z dolgoletnim stažem v spletni industriji predstavljajo specifične
aktualne teme. Cilj spletnih uric je večsmerni prenos znanj med
spletnimi razvijalci in grajenje skupnosti le teh.

http://web.zen.si/


------------------------------------------------------------


Kiberpipa / Cyberpipe:  Kersnikova 6, 1000 Ljubljana
pon-pet / mon-fri:  10.00 - 22.00
http://www.kiberpipa.org
prost vstop / prost dostop / prosto programje
free entrance / free net / free software
Glavni sponzor Kiberpipe je Evropa.





More information about the lugos-list mailing list