[LUGOS] web

tadej.lugos at gmail.com tadej.lugos at gmail.com
Fri Sep 29 10:28:51 CEST 2006

Nekoč se mi je podobno dogajalo, da je winXP neko spletno stran odprl, v
fedora pa ne (ne glede na brskalnik). Zadevo sem rešil tako, da sem z
etherealom (sedaj wireshark, uporabiš lahko npr. tudi tcpdump) snifal promet
iz obeh sistemov in gledal parametre TCP/SYN paketov. Nato sem v fedori
enega po enega nastavljal iste TCP/IP parametre (v /proc/sys/net/ipv4/), kot
jih je imel winXP sistem, in vsakič poskušal, če stran odpre. Po nekaj
poskusih je zadeva delovala, mislim pa, da sem spremenil nekaj glede MTU, pa
nisem več prepričan.

Upam, da bo kaj pomagalo.

LP, Tadej