[LUGOS] web

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Sep 29 10:17:30 CEST 2006

Ej Gupy,

katero jedro in distribucijo imaš? Sumim, da imaš nekaj od zadnje FC5.
Moje jedro je 2.6.17-1.2187_FC5, imam pa omogočen SElinux (custom
policy, bazira na strict) in firewall. Poleg tega imam še spamassassin,
clamav in vso to nujno šaro. pogledal sem tudi chkrootkit, ki vrne po
mojem mnenju vse OK. Jaz se v bistvu niti ne sekiram zaradi tega da ne
pridem do kake spletne strani, huje je kaj drugega. V bistvu, če bi se
kdo obesil na PC, bi moral to videti na seznamu procesov kot root,
recimo v ksysguardu.

LP, Jože