[LUGOS] JFS po izpadu elektrike?

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Thu Sep 28 01:54:43 CEST 2006

Zdravo druščina! Zanima me, kakšne so kaj vaše izkušnje z JFS in njegovimi
zmožnostmi preživetja izpada eletričnega toka? Seveda v primeru, da
računalnik ni priključen na UPS?

Zanimajo me predvsem vaše bolj nedavne izkušnje (novejša jedra in "userspace
orodja") - se pravi vsaj iz obdobja zadnjega pol leta. Tiste iz leta 2005 in
starejše so - vem - bolj "tako-tako" in je UPS skorajda nuja... ;-)

Kaj uporabljate sicer? Sam že nekaj let ReiserFS in še (tok, tok) nisem imel
težav... vendar sedaj iščem opcijo za nekoliko šibkejši stroj, kamor bi JSF
glede na svojo manjšo CPU zahtevnost
(http://linuxgazette.net/122/TWDT.html#piszcz) na videz pasal ravno prav...
skrbi me le, ker v celotni sliki ni UPS-a.

Hvala in lp,
Žiga B.