[LUGOS] alsa in sb pro

Janez Trenz alte at aufbix.org
Sat Sep 16 16:51:04 CEST 2006

Dne sobota 16 september 2006 00:52 je Jure Pečar napisal(a):
> Hojla,
>
> se še kdo spomni 8bitnih zvočnih po imenu SoundBlaster Pro?
>
> No, imam en intel 430tx board, ki ima na sebi OPL3 čip in nekaj naokoli, da
> je kompatibilen s sbpro in wss ("windows sound system"). V biosu je
> vseskupaj nastavljeno, da se sbpro oglaša na 0x220, irq 10, dma 1, wss pa
> na 0x530 in irq 7.
>
> Sedaj bi rad, da mi alsa to uporablja. Distribucija Debian etch.

Sicer ne pred kratkim, ampak z AWE64 pa nekoč z neko ISA Yamaho.

To, da imaš OPL3 pa sploh ne pomeni, da je SBPro kompatibilna. Če se prav
spomnim, moraš uporabit ALSA OPL3 gonilnik, ki uporablja WSS. Tista SBPro
»kompatibilnost« s programi je bila ponavadi dosežena z gonilniki v DOS, ne
pa v samem HW.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                    o      _     _         _
alte at aufbix.org               __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)