[LUGOS] vmware

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Sep 15 09:08:30 CEST 2006

On Thu, 14 Sep 2006, Gupy the Fish wrote:

> Pardon, da nisem vedel, da je cc1plus del c++. Ce bi vedel, najbrz nebi
> spraseval na listi. In nobenih bugreportov nisem posiljan na vmware in
> bil 'glavca'.
> Zarad takih nadutih ljudi kot si ti, se tisto malo uporabnikov, ki
> presalta na linux, zgubi veselje. Ce je nekdo end-user mu taki errori
> kaj malo povedo, ker nima cele linux enciklopedije v glavi in ce ga
> nekdo spravi na pravo pot, kot je z namigom mene bostjan, mu to prav pride.
> Tvoja ironicna pametovanja mi pac niso pomagala, ceprav se tebi najbrz
> zdi, da je vsak, ki ne zna vsaj tolko ko ti, budalo.

Opa kolega, kaj je zate end-user? Zame je end-user nekdo, ki uporablja
zaključen nabor uporabniških vmesnikov (programov) za svoje "delo". Ti se
greš pa prevajanje kernela in modulov kar sigurno ne spada pod end-user
opravila. Ta zadeva zahteva VSAJ branje že omenjenih dokumentov
(README/CHANGELOG/INSTALL) in poznavanje ustroja Linux kernela ter jasno
osnovno poznavanje programerskih metod in postopkov. Ti tega očitno ŠE
ne veš in s takim pristopom verjetno še dolgo ne boš vedel.

Sem kar vedel kam bo šel tale thread in sem v bistvu želel da prid sem.
Samo še čakal sem, da nekdo napiše:"Jaz imam Ubuntu in mi dela... vrži dol
Fedor in inštaliraj Ubuntu."...

Tvoj problem ni bil to, da nisi vedel da je cc1plus del c++ ampak, da se
sploh nisi potrudil prebrati sporočila o napaki. Sporočilo o napaki je
bilo jasno in sicer, da med postopkom prevajanja ni bilo moč najti
cc1plus. Torej prva stvar ki bi jo nek not-end-user naredil bi bilo
iskanje te datoteke v obstoječem sistemu, če je ne bi najdel, bi se glede
na to da uporablja RedHat derivat obrnil na rpmdb, rpmfind oziroma
pbone in malo pogooglal. Ko bi izrabil vse te možnosti bi se obrnil na
kakšno listo ali forum. Tvoj odgovor na to zakaj ne dela pa je bil:"Ja,
modul se kar ne skompajla, zdaj ko sem zamenjal kernel pride vsaj malo
dlje...", WTF?!?#@@!

Cenjeni kolega, iz tvojih dosedanjih postov sem si ustvaril vtis, da ne
želiš biti samo "end-user" ampak se želiš ukvarjati z administracijo
strežnikov, sedaj se mi poraja dvom - mogoče pa Linux le ni pravo
sistem zate. Če boš hotel prevajati izvorno kodo, se boš moral naučiti
brati sporočila o napakah, ki ti jih ven vrže prevajalnik in še marskikaj
drugega.

Se pravi jaz sem nadut, ker te na vsak način poskušam spraviti na pravo
pot, to je da bi tudi sam malo razmišljal in kaj prebral, ker imaš vse
pred nosom. Kdor noče spremeniti svojega razmišljanja v to smer sem
prepričan, da Linux ni pravo "orodje" zanj in mu ga bom z največjim
veseljem odsvetoval tako kot sem ga že mnogim.

Odloči se torej ali si end-user ali boš prevajal kernel?

lp,B