[LUGOS] Samba in problem s trust-i

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Sep 14 08:22:52 CEST 2006

Lep pozdrav vsem,

imam problem, na katerega iskreno upam, da mi bo znal kdo odgovoriti.
Postavljeni imam dve windows domeni - eno na NT4, drugo na Samba strežniku.
Samba domena zaupa windows domeni in s tem se lahko windows uporabniki
prijavljajo tudi v racunalnike v samba domeni.
Naceloma bi to moralo pomeniti tudi to, da lahko na racunalnikih v samba
domeni nastavljam dovoljenja na datotekah in mapah (ACL-e) tudi na
uporabnike v windows domeni, no tu pa se mi zatakne.
Uporabniki windows domene so namrec vidni le na PDC strezniku (preko
winbind-a, posledicno tudi v sistemu preko nsswitch.conf), vendar niso
vidni nikjer drugje v samba domeni (na nobenem drugem strezniku ali
racunalniku), ter posledicno ne morem nastavljati pravic nanje.

Ce se je kdo ze ukvarjal s podobno tematiko bi ga lepo prosil, ce mi lahko
na kakrsenkoli nacin pomaga pri resitvi tega problema.
Se verzije programja v uproabi (PDC=Samba 3.0.24c, klienti winXP, NT
strežnik v4, Linux distribucija FC4/5)

Vnaprej hvala,
Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[ Bostjan Müller | neonatus at neonatus.net | bostjan at muller.si ]
[     PGP key DSA id: 0x9B2FF108 | Celular: +38641243189     ]