[LUGOS] vmware

BlaY0 b at thz.net
Thu Sep 14 08:21:43 CEST 2006

On Wed, 13 Sep 2006, Gupy the Fish wrote:

> kot sem napisal, dokler ni blo novega kernela, ni slo niti do sem.
> Do tega erora sem prisel komaj, ko sem lahko nove module tvoril na novem
> kernelu.

Do kam pa je šlo??? Si napisal make in ti ni nič vrnil na konzolo?

Če nimamš sorsa od kernela ali vsaj headerjev, ne boš mogel prevesti
nobenega modula... pa ni važno katero verzijo kernela furaš.

> No in potem sem ga resil s cc1plus kot je bostjan predlagal in zdaj
> vmware dela kot po maslu.

Ja, predlagal ti je pa to kar je videl iz tvojega copy/paste compile
errorja (po eni sekundi branja), česar ti nisi videl (morda imaš kontrast
na monitorju na minimumu, preveri ;)... in cc1plus je del gcc c++
prevajalnika...

lp,B

PS: Potem pa take glavce pišejo po forumih in pošiljajo bug reporte na
bigzillo češ VMware pa ne dela na distribuciji LameLinux verzije
17.34beta. Naučit se je treba brat README/CHANGELOG/INSTALL ter seveda
errorje ki ti jih configure/make/gcc/cpp zmeče na ekran oziroma v
loge pa bo svet lepši in prijaznejši...