[LUGOS] md0 device ne izgine po reinstallu sistema

Bostjan Kern suprpp at gmail.com
Tue Sep 5 03:03:15 CEST 2006

Bi kdo vedel, kako se 'znebit' md0 arraya?

Na prejšnji Slack 9.1 konfiguraciji sem imel namreč 2x 200gb SATA v RAID1
polju. Potem sem zadevo pobrisal (obema diskoma sem pobrisal particije, jih
naredil na novo, inštaliral Slacka 10.2 in LILO na novo).
In zdaj bi rad zopet naredil RAID 1 array (md0, md1 in md2, ker imam samo
tri particije). Pa mi ne uspe, ker lsraid -p se vedno kaze md0 array, ki pa
mu vedno 1 disk manjka (ima status missing). In ta md0 se pojavi ob cisto
svezi instalaciji, in (pomoje) zaradi tega ne morem nanovo naredit raida.

Poizkusil sem tudi forcat... takole: mkraid -R /dev/md0 ... prvi disk je OK,
drugi pa vedno napise Failed. Ni mi jasno...

Sledim pa navodilom na: slacksite.com/slackware/raid.html. Po teh navodilih
sem prvič (takrat je bila masina na novo sestavljena) vzpostavil RAID brez
vsakega problema, zdaj pa ta smorn...

--
lp, Boštjan