[LUGOS] UTF-8 in MySQL

Linux User linuxuser at process.si
Wed Oct 25 21:17:12 CEST 2006

Rok, hvala za odgovor.

Ja, za to rešitev sem že slišal in jo tudi uporabil. Izgleda da ne pomaga.
Je pa res, da ne vem točno, katero conf datoteko uporablja moj server. Lahko
to vidim v kakšnem logu? Ali pa morda veš katera datoteka je to po defaultu?
(imam instalacijo v default poti, ki jo ponudi ob instalaciji... v Program
Files\xampp)

LP