[LUGOS] UTF-8 in MySQL

Linux User linuxuser at process.si
Wed Oct 25 19:23:56 CEST 2006

Prvič uporabljam MySQL v okviru XAMPP paketa na Windowsu. Imam že precej
izkušenj pod Linuxom, tam se ne spomnim, da bi naletel na tako težavo.

Gre pa za to: vse PHP datoteke in vsebino v bazi imam v UTF-8 encodingu. Ko
pa s PHPjem vzamem neko vsebino iz baze in jo prikažem, namesto šumnikov
dobim vprašaje (?).

Če prestavim kodiranje strani na ISO-8859-1, vidim šumnike v vsebini iz
baze, seveda pa potem sicer na strani šumnikov ni. Povsod želim uporabljati
izključno UTF-8.
V phpMyAdminu (sistemske spremenljivke) mi že povsod kaže samo UTF-8
kodiranje, nikjer več latin1, saj sem spremenil v vseh konf. datotekah, kjer
je bilo mogoče. Tudi php privzeto uporablja UTF-8. Ne vem več, kje bi še
iskal. Morda ima kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala!