[LUGOS] Samba - hitrost

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 4 10:47:29 CEST 2006

Ah ja - priznam, je bil mind lapsus. Sicer pa iz rezultatov moje plate
vidiš da sem hotel napisati nekaj čisto drugega. Morda lahko pogleda če
ni slučajno njegov hda edini disk na kablu pa ima slave jumper
nastavitev (v glavnem, naj naredi eksperiment - master, slave, csel če
ima eide ali podobno sranje) ali kaj takega. Lahko pa ima v biosu tudi
smart omogočen (ki ga ne podpira) in ga bremza tudi to. Mojega maxtorja
npr. je dokler nisem zraven priklopil wdja. Če pa gre za scsi ali sata
disk, pa lahko streljam totalno mimo, jasno.

LP, Jože