[LUGOS] Debian - odstranitev paketa

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Tue Oct 3 14:13:44 CEST 2006

Iztok Kham wrote:
> Lep pozdrav!
>

> Rad bi odstranil paket, ki nima problema z odvisnostmi, pa mi apt-get
> remove pravi tole: Removing imapproxy ...
> Stopping IMAP proxy: invoke-rc.d: initscript imapproxy, action "stop"
> failed. dpkg: error processing imapproxy (--remove):
> subprocess pre-removal script returned error exit status 1 Starting IMAP
> proxy: imapproxy.
> Errors were encountered while processing:
> imapproxy E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)
>

> Kako naj prisilim Debiana, da naj ga odstrani in konec?
>

> -- Iztok

Poskusi tako, da storitev imapproxy pozenes (/etc/init.d/imapproxy start),
kot kaze ti sam proces pri ugasanju javi napako, skripta za odstranitev pa
pricakuje, da se samo ugasanje procesa izvede brez napake.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[ Bostjan Müller | neonatus at neonatus.net | bostjan at muller.si ]
[     PGP key DSA id: 0x9B2FF108 | Celular: +38641243189     ]