[LUGOS] Postfix - arhiva emailov

Gasper Koren skrat at owca.info
Sun Nov 26 14:58:40 CET 2006

On Fri, 2006-11-24 at 09:13 +0100, jest at softraja.com wrote:
> Pozdravljeni,
>
> imam eno malce bolj zoprno vprašanje (vsaj zame :))
>
> 1. okolje - centos 4.xx, postfix, Mailscanner, spamassassin
>
> 2. opis:
>    imam email račun: info at xxx.com
>    vse prihajajoče emaile forwardiram na nekaj različnih računov, potem
>    pa vsak posameznik odgovarja na email - če je to njegovo področje
>    hkrati pa še naredi cc: na info at xx.com
>
> 3. vprašanje&rešitev problema:
>    kako lahko naredim arhivo vseh emailov - in sicer incoming & outgoing,
>    ki so prišli na ta e-poštni račun, primer:
>
>    incoming email:
> [...]

To bi lahko nastavil na klientu e-poste (na strani uporabnika) - mislim
da vecina omogoca nekaj v smislu Always carbon copy to/Always blind
carbon copy to...

Ce malo bolj zakompliciras zadeve, bi lahko naredil tudi tako:
a) naredis en povsem locen info at xx.com account
b) vsem, ki sedaj prejemajo fwd. teh mailov nastavis na klientih dostop
do tega accounta prek IMAP
c) vso poslano posto kot odgovor na info at xx.com shranjujes (spet prek
IMAP) v nek "Sent Items" folder na info at xx.com accountu...

Potem vsi lahko vidijo vse, kar je bilo sem poslano, kaj je bilo ze
odgovorjeno in kaksni so odgovori. In imas popoln arhiv.

Se bolj sofisticirana zadeva za te namene pa so ticket sistemi, samo
verjetno je to ze prekompleksno za tvoj problem: http://otrs.org/

G.