[LUGOS] Lokalna mreza

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Nov 23 09:59:43 CET 2006

Takole - zanima me, če kdo vidi kak očiten problem, napako. Ne dvomim da
bi zadeva res delovala in se mi moj LAN ne bi videl navzven in bi
požarni zid deloval O.K..
Ampak preden začnem klati FC 5 in fizično demolirat prvo mašino (ki ima
trenutno oba gigabajtna diska), rabim še kak koristen nasvet. To pa
pomeni da ne bom imel na voljo pomoči seznama niti pomoči z interneta
ker bom povozil vse nastavitve in povozil skoraj vse particije razen
tistih kjer čepijo podatki.
Ne ljubi se mi tudi sestavljati poštnih računov in tega sranja z dveh
mašin in starih kopij skupaj. Ali pač kdo ve kako narediti tudi to?
Klienta sta Thunderbird in Firefox, saj je očitno. Sicer se da izvažati
posamezne mape s SmartSave, ampak za cel račun skupaj s pravili in
nastavitvami pa še nisem slišal.

LP, Jože