[LUGOS] Lokalna mreza

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Nov 23 00:25:10 CET 2006

Pozdrav vsem tistim, ki imajo voljo do pomoči!

Se strinjam s tabo, Tadej. Če tole bere kak moderator, naj pač malo
ukrepa pri tematsko motenih. Še enkrat postavljam vsakemu
zainteresiranemu vprašanje:

Torej ali je primerno (oziroma se splača) postaviti mrežo tipa /30
(morda širše, več dovoljenih IPjev?) na sledeči konfiguraciji:
ena kišta z eth0 (xDSL, dhcp, zunanji svet), eth1 (fiksen IP, notranja
mreža) - 512M RAM, 200GHDD, AthlonXP, Fedora Core 5 (polna, gre na
reinstall na FC 6);
druga kišta ima le eth0 in je znotraj svojega sveta - 32M, 850MB,
85MB,60GHDD (hda prve kište, zna predstavljati problem pri priklopu),
celeron 333A, potrebna je le zato, da se na njej poganja apache, php,
perl in podobno šaro. Skratka za testiranje, backup itd..
Ahm - eth1 z enke je na dvojkin eth0 vezan preko osemportnega
razdelilnika - sicer vem da je bolje direkt preko kabla, vendar bi rad
kdaj pa kdaj še dostopal do obeh z občasno priključenih gostov.
Kako opremo kaj sugerirate.

Zdaj pa lahko noč otroci in mirno spite,

Vaš Jože.