[LUGOS] vmware sesuvanje host sistema

Marko Vodopivec marko.vodopivec at siol.net
Sat Nov 18 00:17:12 CET 2006

Pozdravljeni!

Začelo se mi je dogajat, da se host strežnik resetira vsak dan ob rendom
uri.

Na host strežniku (Linux CentOS 4.4) laufam vmware server in notri 4
virtualce (1x WinXP in 3x Linux). Eden od linux virtualcev mi povzroča
sesuvanje Host sistema.

Sedaj mi že 4 dni spet laufa, ker imam tega virtualca ugasnjenega.

Zanima me kje bi lahko, preveril po logih zakaj se mi sesuje. V standardnih
logih od host sistema in virtualca ne piše nič v zvezi s kakim sesutjem.

Je imel mogoče kdo kako tako izkušnjo z vmware strežnikom?

Za vse ideje že v naprej hvala.

Lp, Marko