Re: [LUGOS] strežnik

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Mon Nov 13 17:50:51 CET 2006

On Monday, November 13, 2006, 16:55:13, Miha Petrač wrote:

> Razmišljam o mirroingu RAID1 z dvema cca 300GB SATA diskih. SCSI so kar
> precej dražji imajo pa boljše performance.
> Mogoče bi dal tudi tri v RAID5. Samo ...?!

Raje 3x320GB v RAID5, ker ga lahko tudi širiš, če ti zmanjka prostora (in še
vedno imaš redundanco).

> Končno vprašanje.
> Kako se kaj obnašajo strežniki s SATA diski ki so v RAID polju in so
> kapacitete 300GB in >?

V službi imamo en low-end HP-jev strežnik z 2x80GB SATA diski (RAID1), in
deluje povsem brez problemov.

> Ali je že kdo naletel na kašne težave?

Edine težave, na katere sem naletel pri RAID5 (pri sebi doma) so bile, ko se
mi občasno po kakšnem sesutju ni hotel sam od sebe nazaj sestavit. V tem
primeru mi je vedno pomagal mdadm na initrdju (je pa res, da na fileserverju
verjetno ne boš počel stvari, zaradi katerih bi se ti strežnik redno
sesuval).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

The most delicate component will be dropped.
       -- Rosenfield's Regret