[LUGOS] Multihoming: T-2 in SiOL

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Tue Nov 7 16:56:08 CET 2006

Andraz Sraka wrote:

> Ce bos delal full-BGP rabis vsaj 256MB rama, da bos lahko hranil celotno
> BGP tabelo. Naceloma bi prezivel ze z cca. 600Mhz Pentium2 sistemom,
> ampak ti vseeno priporocam nekaj mocnejsega.

Koncni uporabniki ponavadi *ne* potrebujejo full BGP tabele, dovolj so
dva-trije hopi po Sloveniji (plus default route), toliko da se ti
lokalno zadeve zroutajo optimalno, vse ostalo pac posljes preferiranemu
ISPju in te briga, kaj se potem s tem dogaja.

> verjetno ja. Ne vem, ce politicno podpirajo peering preko xDSL ..
> kolikor mi je znano nudijo MPLS preko xDSLja, zakar pa navadno rabis
> imeti BGP sejo.

No ja.. S Siolom se da zmeniti, da govori s teboj BGP preko xDSL tudi ce
imas samo navadni Internetni prikljucek.. Da bi pa rabil govorit z njimi
BGP za vpostavitev MPLS povezave pa se nisem slisal :)

Lp, Stojan