[LUGOS] routerboard

Miha Petrač miha at gape.org
Thu Nov 2 15:21:57 CET 2006

Živjo

Pred časom sem zasledil ko je nekdo (sem žal že izbrisal mail) poslal link
za routerboard produkte.
Zanima me ali je kdo zasledil še kakšnega proizvajalca podobne opreme z
možnostjo namestitve Linux-a nanjo?

Namreč potrebovali bi 4 portno stikalo s funkcionalnostjo VLAN-ov in TC
(traffic control-a) z namestitvijo Linux-a. Kjer bi bil en port kot uplink
za VLAN-e (tagged) in ostali trije bi bili vsak v svojem VLAN-u.

Saj obstajajo L2 stikala za to (brez TC-ja) samo so vsa 16 ali pa 24 portna
in zaradi tega tudi malce predraga in neuporabna zaradi svoje velikosti.

Od router borda je najbližji rb153.

Hvala za kakršenkoli komentar oz. link

Miha