[LUGOS] povezava preko 3 mrežnih kartic

Damjan slemo01 at siol.net
Wed May 31 18:19:44 CEST 2006

Vem da tema ni primerna za tukaj, ker uporabljam windowse, ampak nikakor mi
ne uspe naredit naslednje zadeve-

rad bi vzpostavil povezavo na dveh računalnikih in sicer na enem računalniku
imam dve mrežni kartici na eno gre kabel iz adsl modema iz druge kartice pa
gre kabel (cross over) na drug računalnik.

Na prvem sem naredil network setup wizard isto na drugem oba resetiral ampak
ne gre, na drugem ne dela internet, lokalno povezavo pa imam na obeh
računalnikih.

Na drugem računalniku sem tudi naredil povezavo za siol isto kot imam na
prvem (geslo, upor. ime) a se ne poveže preko tega.