[LUGOS] Po SuSE instalaciji crkne mrezna kartica...

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Mon May 29 19:31:10 CEST 2006

On Monday, May 29, 2006, 20:06:04, David Klasinc wrote:

>  ... v Windows XP! ;) Brez heca. Delujoca konfiguracija, Abit osnovne plosce,
> z 1Gb/s on board mrezno kartico, ki je delovala v Windows XP do vceraj brez
> problema.

Jaz imam zelo podoben problem v obratni smeri - če v Windows dam v
hibernacijo, in kasneje bootam v Linux, mrežna kartica nikakor ne deluje,
razen če prej mašine ne ugasnem, izklopim iz elektrike, *in* izklopim
mrežnega kabla za nekaj sekund. (Mrežna kartica je Marvell 1Gbit).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

If there is a wrong thing to say, one will.
       -- Hartig's "How Is Good Old Bill?" Didn't you know we're divorced Law