[LUGOS] Po SuSE instalaciji crkne mrezna kartica...

Boštjan Jerko bostjan at japina.si
Mon May 29 19:24:49 CEST 2006

David Klasinc wrote:
> Banzai!
>
>  ... v Windows XP! ;) Brez heca. Delujoca konfiguracija, Abit osnovne plosce,
> z 1Gb/s on board mrezno kartico, ki je delovala v Windows XP do vceraj brez
> problema.
>
> Po instalaciji SuSE, pa zadeva crkne in sicer na tak nacin, da v tistem
> trenutku, ko v GRUBu izberes opcijo boot Windows, lucka na switchu, da je
> povezavan s kartico ugasne in Windows javljajo, da je cable unplugged.
>
> Zakaj, kako, mi ni jasno, zadeve nisem v zivo videl, ni pa bilo nikjer nic
> [...]

Suse naredi spremembo na kartici.
Nekaj takega sem videl, ko so bile še moderne COMBO kartice (BNC/UTP).
Tukaj predvidevam, da ni BNCja :). Morda pa preklopi iz auto v full ali
pa half duplex, medtem ko switch zahteva kaj drugega.

--

mag./M.Sc. Boštjan Jerko
Boštjan Jerko-Japina s.p., Raziskovanje in razvoj novih tehnologij

slovensko:     http://www.japina.si
blog:	       http://www.japina.si/blog